25 Temmuz 2011 Pazartesi

IPod test

Evet 2 gün önce sliema daki odama yerleştim ve şunu söylemek isterim ki Turkuaz ın farkını çok gördüm. Mesela bugün kuzeyli bir bayanla tanıştım kızı için 3 haftalık 4 bin Euro ödemiş.

Hepinizin oda arkadaşımı merak ettigini biliyorum. Öncelikle Fransız olmadıgını söyleyeyim ama zenci de değil :) peki kim bu kız derseniz kız da değil kendisi Rus adı Konstantin. Fazla konuşmuyor. İnanın caba sarfettim, yolda karşılaştığım bir yabancı ile daha çok sohbet ediyorum

Bugün sınav vardı. Sonrasında siniflara ayrıldık. Herkese 9 - 10 kişilik sınıflar düşerken bana 4 kişilik sınıf düştü sanırım şansliyim benden başka bir erkek daha var. Diğer ikisi ise Rus bayan ben yaslarda. İkisinin adı da julia yada öyle birsey.

Aynı zamanda burada kendime gönüllü danışman buldum. Adı Esin, sabahları tür şirketinde öğleden sonraları ise dövmecide çalışıyor. Sağ olsun çok yardımı oldu.

Bir saat sonra dersim var daha sonra internet olan bir yerden devam ederiz.

1 yorum:

  1. rahat olcan tabı=)turkuaz farkı.sana bıraksam bılmedğmiz bı sırketle gtcektın nese reklamıda yaptık elemanın adını tuttum Konstantin;) ist fethınde işkence yap ona:) bu 4 kısı artısıda cok eksısıde ama olsun ıı ce kaynasırsın ogrenırsın senı zekıler kategorısıne almışlar:)özenle bakcaklar bu arada ruslarla aranı ıyı tut seneye rusyaya gıtcez:)esıne sewgı selamlarımızı ılet ıı baksın kankama gun olur buraya gelırse haberımız olsun;) kndıne dıkkt et okulda basarılar sana knkam

    YanıtlaSil