10 Eylül 2011 Cumartesi

Bir adayı turlayıp gelicem

Bugünkü düşüncem sabah 8de kalkmak ve adanın görmediğim yerlerini dolaşmaktı. Ne de güzel kalktım 8 de ancak 5 dk daha uyuyayım dedim uyuya kalmışım 2 saat gecmis. İnanamadım tabi evdeki bütün saatleri kontrol ettim ama hepsi aynı. Ada turuma 2 saat rötarlı başlayacağım ama sorun olmaz sanıyorum

---Bir süre sonra---

Mdina(Emdina) ya gittim kale gibi sehir herbir yanı kapalı bir yer. 4 Euro verip izlediğim belgesele göre Mdina yi Moğollar kurmuş. Sokaklarının dar olmasının nedeni de hızlı oklardan kacabilmekmis. Osmanlı hikayesine gelirsek, bu terbiyesiz maltalilar Türk gemilerine ateş acıyormuş. Donemin sultanı da buna sinirlenip güçlü bir ordu ile Malta'ya gitmiş ama ne valetta daki kaleyi aşabilmiş ne de Mdina yi. Çok kayıp verince de donmüşler. Hikayenin tamamını daha sonra anlatırım şimdilik bu kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder